1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (No Ratings Yet)
Loading...

۱۰ نکته طلایی تناسب اندام

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

تناسب اندام

حتی اگر در گذشته هیچ فعالیت بدنی انجام نداده اید، شروع هر گونه ورزش می تواند شما را در راه بهبود سلامتی قرار دهد. در ادامه ­ی این مقاله ، چند نکته و راز طلایی برای کمک به وارد کردن فعالیت بدنی در برنامه روزانه ­ی شما ارائه خواهیم داد.

راز اول

اگر می خواهید سالم مانده و وزن­تان را به صورت دائمی از دست بدهید، نمی توانید بدون ورزش به این مهم دست بیابید. از نکات کلیدی و طلایی تناسب اندام، این است که فعالیت بدنی را به یک اولویت تبدیل کنید، نه کاری که تنها در صورت وقت داشتن انجام می دهید. از طریق ورزش کردن، می توانید زمان بیشتری در طول روز با انرژی باشید ، در نتیجه قادر هستید کارهای­تان را اثربخش تر به پایان برسانید.

«شکست خوردن در برنامه ریزی، برنامه ­ایست برای شکست خوردن.»

راز دوم

متخصصان سلامت و مربیان حرفه ای توصیه می کنند که هر­کس روزانه باید حداقل ۳۰ دقیقه فعالیت با شدت متوسط، مثل پیاده روی تند داشته باشد.

راز سوم

سعی کنید با یک دوست ورزش کنید تا در برنامه خود، از عنصر معاشرت اجتماعی نیز لذت ببرید. استفاده از نکات کلیدی تناسب اندام همچنین به شما کمک می کند تا در راه تناسب اندام ثابت قدم بمانید، زیرا با کنسل کردن برنامه خود، طرف دیگر را نا امید خواهید کرد.

راز چهارم

کلید ثبات در یک برنامه ورزشی، انتخاب فعالیت هایی است که از آن لذت می برید که تعداد زیادی از این دست فعالیت ها برای هر کس وجود دارد. به زمانی فکر کنید که از انجام یک فعالیت لذت برده و آن را به عنوان «ورزش» تلقی نکرده­اید. شاید هم چیزی وجود دارد که همواره می خواسته اید انجام دهید، اما به دلایلی مانند ترس یا نداشتن وقت آزاد اجازه­ی این موضوع را به شما نداده­است.

بخوانیم  موارد مصرف کانسیلرها

راز پنجم

اهداف تناسب اندام قابل دسترسی و منطقی بیان کنید زیرا هیچ فایده ای ندارد که وقتی تازه کار هستید با خود بگویید فردا ۵ کیلومتر خواهم دوید. اگر با تغییرات کوچک شروع کرده و اندک اندک فعالیت خود را افزایش دهید، شانس موفقیت شما در بلند مدت بیشتر خواهد گشت.

راز ششم

اگر چیزی را پیگیری کنید، به احتمال بیشتر نسبت به آن مسئولیت پذیر خواهید بود. برنامه­ ی ورزشی خود را جایی نوشته و روی جایی مثل درب یخچال آن را چسبانده تا بتوانید فعالیت هایی که انجام داده اید را خط بزنید.

راز هفتم

به دنبال فرصتی برای تحرک و داشتن فعالیت بدنی باشد، حتی در مسیر رفتن به فروشگاه با بالا­بردن سرعت پیاده­ روی خود ورزش کنید. از پله بالا روید به جای این­که از پله برقی استفاده نمائید.

راز هشتم

۱۰۰ قدم بیشتر به سمت محل کار بردارید. اضافه کردن همین مقدار کم فعالیت نیز می تواند کاهش وزن را تسریع کرده و سطح انرژی شما را بالا ببرد.

راز نهم

وقت آزاد خود را خانواده به انجام فعالیت های بدنی جذاب و لذت بخش مثل شنا، ورزش های توپی، بازی با فرزندان و غیره انجام دهید. نکته ­ی مهم این است که از ورزش کردن خود لذت ببرید.

راز دهم

برنامه خود را برای جلوگیری از تکراری شدن، متنوع بسازید.

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
1+
اشتراک گذاری

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *