1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (No Ratings Yet)
Loading...

یک باور اشتباه: ورزش کردن با معده خالی ،چربی سوزی بیشتر

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

آیا ورزش کردن با معده خالی ،چربی بیشتری را می سوزاند؟

این باور اشتباه نه تنها به تناسب اندام شما کمک نمی کند، بلکه می تواند آسیب های جدی نیز به بافت های عضلانی و سلامتی شما وارد نماید. در این مقاله از چی مده به بیان علمی علت اشتباه بودن این تفکر می پردازیم.

ورزش کردن با شکم خالی

آیا تمرین با معده خالی ،خوب است یا بد؟

  • پاسخ: مشکل تمرین با معده خالی این است: پروتئینی که برای تولید ATP مورد استفاده قرار می گیرد ،از عضلات گرفته می شود که همین امر موجب از دست دادن حجم عضلات خواهد شد. در نبود کربوهیدرات ها، شما نمی توانید مانع از اینکار شوید، بنابراین قادر نخواهید بود بدن را وادار به سوختن چربی ها نمایید.

چرا ورزش کردن با معده ی خالی اشتباه است؟

  • افرادی که با تمرکز بر حفظ و رشد عضلات ،اما با معده خالی، ورزش می کنند، با اینکار حجم عضلات خود را از دست می دهند.
  • ورزشکارانی که صبح ها با معده خالی ورزش می کنند، بیشتر مستعد از دست دادن حجم عضلاتشان خواهند بود. این امر ناشی از این واقعیت است که هنگام صبح، میزان کاتابولیسم بدن، بالاتر است.
  • فعالیت کاتابولیسم، منجر به شکست مولکولهای پیچیده مثل پروتئین به مولکولهای ساده تر می شود که نهایتا موجب به هدر رفتن عضلات و به مخاطره انداختن سلامت بدن خواهد شد.

بنابراین هشدارهای بیان شده را جدی بگیرید و همیشه قبل از ورزش، یک وعده بسیار سبک میل کنید تا علاوه بر لذت ورزش، سلامتی و زیبایی اندام خود را نیز حفظ کرده باشید

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
1+

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند:

بخوانیم  بایدها و نبایدهای یک اتاق خواب ایده آل
  • avatar
اشتراک گذاری

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *