می خواهید لاغر شوید؟ این مکمل ها را قبل از خواب بخورید!

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

مکمل

در هر رژیم و برنامه ی تغذیه ای , علاوه بر خود غذا به تنهایی، عوامل دیگری نیز موثرند که گاها نسبت به آن ها کم توجهیم. یکی از آن عوامل موثر و پررنگ ویتامین ها و مکمل ها می باشند که در این مقاله از چی مده به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت.

بعد از تغذیه و تمرین عامل بعدی برای رشد عضلات و کاهش توده چربی خواب مناسب می باشد. تا جاییکه ورزشکاران حرفه ای در برخی مواقع تا ۱۱ ساعت خواب را هم تجربه می کنند. در مجموع خواب کمتر از ۶ ساعت کاملا نامناسب و حتی خطرناک است. بدن در طول خواب به ساحت عضلات مبادرت می ورزد پس خواب کمتر عضله سازی کمتر را در پی دارد.

مکمل ها ؛ چه و چگونه؟!

مکمل

یک رژیم سالم بایستی ویتامین های متنوع و هم چنین به موقع را شامل شود. ویتامین های محلول در چربی معمولا با غذا مناسبتر هستند. ویتامین C به دلیل محلول در آب بودن مصرف زیاد آن چندان خطرناک نیست. اما بقیه ویتامین ها را بایستی با احتیاط مصرف کرد.

در Journal of Nutrition مقاله ای به منظور نحوه استفاده از ویتامین ها برای ریلکس سازی و آرام کردن دردهای عضلانی ارائه شده است. منیزیم عنصر طلایی می باشد که توصیه های مکرری برای استفاده از آن ارائه شده است. کنترل قند خون و کاهش فشار خون از جمله فواید مصرفش می باشد.
بادام، کاکائو، عدس، بلغور از جمله منابع طبیعی این عنصر هستند. اگر ترجیح می دهید که آن را به شکل دارو مصرف کنید برای زنان کمتر از سی سال ۳۱۰ میلی گرم و برای زنان بالای سی سال ۳۲۰ میلی گرم توصیه می شود. مصرف این عنصر همانطور که گفته شد قبل از خواب مناسبتر است.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
1+

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند:

بخوانیم  برطرف کردن غبغب با ماساژ
  • avatar
اشتراک گذاری

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *