1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (No Ratings Yet)
Loading...

حالِ خوب با ورزش

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

ورزش به ۹ روش باعث میشود حالتان خوب شود و علاوه بر تاثیرات جسمی و روانی تاثیراتی بر روی خلق و خوی ما دارد که به چند مورد اشاره میکنیم.

ورزش و حال خوب

روش اول:

ورزش موجب فعال شدن قشر پیشانی مغز ما شده که برای تصمیم گیری و پردازش عاطفی بسیار مهم است.

روش دوم:

ورزش کمک میکند که خلق منفی را کنار بگذارید وبر روی انرژی های مثبت تمرکز کنید.
افردای که مرتب ورزش میکنند به خوبی میتوانند با عوامل استرس زای محیط مقابله کنند.

روش سوم:

ورزش سطح سروتونین را افزایش داده و موجب کاهش اضطراب و تنش میشود.

روش چهارم:

ورزش سطحی از فعالیت مغز به نام هیپوکمپ را افزایش میدهد که نقشی کلیدی در حافظه دارد.

روش پنجم:

حتی تمرینات کوتاه مدت در روز میتواند عملکرد شناختی شما را بهبود دهد.

روش ششم:

مطالعات ثابت کرده که ورزش به کاهش درد کمک میکند.

روش هفتم:

ورزش حس رضایتمندی شما را از خودتان بلافاصله پس از تمرین افزایش میدهد.

روش هشتم:

تحقیقات نشان داده افرادی که ورزش میکنند شادتر زندگی میکنند.

روش نهم:

و اگر شما در معرض افسردگی یا اختلالات عاطفی هستید ورزش باید در دستور زندگیتان قرار بگیرد.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
3+

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند:

  • avatar
اشتراک گذاری
بخوانیم  نیم نگاهی به تاریخچه ی طراحی ناخن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *