1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...

حالت تهوع یا سرگیجه هنگام تمرین

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

حالت تهوع یا سرگیجه هنگام تمرین؛ علت و علاج

حالت تهوع و سرگیجه

بدن برای انجام فعالیت ورزشی نیاز به انرژی دارد و آن را از قند خون تامین می‌کند. پس باید پیش از تمرین با تغذیه مناسب، انرژی لازم برای بدن فراهم شود. کاهش میزان قند خون از عوامل ایجاد حالت تهوع هنگام ورزش است.
رساندن میزان کافی آب به بدن هنگام ورزش ضروری است. کم‌آبی سبب کاهش قدرت و استقامت بدن می‌گردد. سرگیجه و حالت تهوع از نشانه‌های کم‌آبی در بدن هستند.

افت ناگهانی فشار خون هنگام برخاستن نیز، می‌تواند از دلایل ایجاد سرگیجه باشد. در انجام تمرینات و هنگام برخاستن، سر را آرام و مرحله به مرحله بالا بیاورید.
اگر در زمان تمرین، مدام به اطراف نگاه کنید حس سرگیجه خواهید داشت. سعی کنید نگاه خود را ثابت نگه دارید.
حفظ انقباض عضلات شکم در انجام تمرینات ضروری است. اما این عمل باید به‌درستی انجام شود به‌گونه‌ای که تمام عضلات شکم به یک اندازه منقبض شوند.اگر فقط بخش بالای عضلات شکم را به‌شدت منقبض کنید، در اثر فشار وارد شده به معده، ممکن است دچار حالت تهوع شوید.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
1+

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند:

  • avatar
اشتراک گذاری
بخوانیم  شلوار جین های ترند پاییز 96

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *