از این ۸ اشتباه در تمرین بدنسازی خودداری کنید!

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

اشتباه بدنسازی

هشت اشتباه که هرکسی در هنگام وزنه زدن ممکن است مرتکب شود.

بدون داشتن برنامه تمرینی وزنه زدن

هدف خود را تعیین کنید و تمریناتتان را متناسب با هدف برنامه ریزی کنید در واقع بی برنامگی موجب آسیب زدن به خودتان در حین ورزش میشود.

علاقه نداشتن به تمرین

بهتر است تمرینی را انجام دهید که به آن علاقه دارید.

استراحت های طولانی در بین ست های تمرینی

استراحت های طولانی مدت نه تنها باعث هدر رفتن وقت بلکه باعث به تاخیر انداختن نتیجه شما میشود.

اشتباه بدنسازی

استفاده از وزنه های بیش از حد کوچک

شما باید وزن ها را کمی فراتر از آمادگی خود در نظر بگیرید در غیر این صورت هیچگاه پیشرفت نخواهید کرد.

پوشیدن کفش های معمولی ورزشی در حین وزنه برداری

در حین وزنه برداری کفش ورزشی شما نباید شیب داشته باشد در واقع با شیب صفر پاهای شما روی زمین قرار گیرد و کف کفش نباید انعطاف پذیری زیادی داشته باشد و با حداکثر سطح اتکای کف پای شما با زمین باشد.

حرکت دادن شانه ها هنگام وزنه برداری

شما در حین وزنه برداری باید شانه هایی ثابت و محکم داشته باشید هر حرکت اضافه در شانه ها و موجب عدم تعادل و افزایش زوایا در یک سمت از بدن و آسیب دیدگی میشود.

انجام دادن حرکات پراکنده

در واقع عضلات ما به کمک یکدیگر کار میکنند استفاده از آنها بدو در نظر گرفتن همکاری عضلات اشتباهی رایج است.

کار نکردن روی هسته بدن

در واقع در هر حرکت شما هسته بدن درگیر میشود و موجب تعادل در عضلات مرکزی شما میشود در هرجلسه تمرینی باید تمریناتی را برای هسته بدن در نظر بگیرید چرا که بسیار مهم هستند.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
1+

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند:

بخوانیم  عوارض تزریق ژل در لب و یک راهکار جایگزین و بدون عارضه
  • avatar

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *