۵ اشتباه رایج در رژیم لاغری

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

خیلی از ما هنگام رژیم گرفتن اشتباهاتی را بصورت ناخودگاه انجام می‌دهیم که موجب عدم موفقیت ما در کم کردن وزنمان می‌شود. درست زمانی که فکر می‌کنید همه چیز را مو به مو رعایت کرده اید، در واقع چیزهایی هستند که نادیده گرفته اید. بهتر است با هم نگاهی به ۵ اشتباه رایج هنگام رژیم گرفتن بیاندازیم.

رژیم اشتباه

اشتباهات رایج هنگام رژیم گرفتن

۱. حساب نکردن کالری‌ها

در پایان روز حتماً میزان کالری‌هایی که مصرف کرده‌اید و کالری‌هایی که سوزانده‌اید را محاسبه کنید. با یک حساب و کتاب و توجه به این نسبت‌ها، می‌توانید بفهمید چقدر وزن کم می‌کنید. از نوشیدن آبمیوه‌ها پرهیز کنید، حتی آبمیوه‌های تازه. یک لیوان آب پرتقال معادل چندین پرتقال است. وقتی آب میوه می‌‌نوشید در واقع کالری و فیبر چندین میوه را یکجا مصرف کرده‌اید.

۲. خوردن صبحانه – آری یا خیر؟

با اینکه افراد بسیاری هستند که می‌گویند باید وعده صبحانه را میل کنید ولی هیچ دلیلی ندارد اگر گرسنه نیستید این کار را به زور انجام دهید. هیچ وقت خود را مجبور به خوردن صبحانه نکنید.

۳. نداشتن خواب کافی

بر اساس تحقیقاتی که در دانشگاه شیکاگو صورت گرفته است، کمبود خواب باعث می‌شود شما احساس گرسنگی کنید. همچنین کمبود خواب مانع از کاهش وزن شما می‌شود.

۴. غذا نخوردن به مدت طولانی

اینکه می‌خواهید در مورد اندامتان احساس خوبی داشته باشید، خیلی مهم است؛ اما قرار نیست با تحمل گرسنگی این عمل سریع‌تر صورت بگیرد. حذف کردن وعده‌های غذایی باعث خوردن بیش از حد غذا می‌شود.

۵. خوردن غذاهای غیر طبیعی

زمانی که می‌دانید چربی غذایتان کمتر از ۳۰ درصد است، بیشتر میل به خوردن آن غذاها دارید. محققان می‌گویند خوردن غذاهای غیر طبیعی یکی از اشتباهات رایج افراد در هنگام رژیم است. این مواد غیر طبیعی شامل شیرین کننده‌های غیر طبیعی نیز می‌شود. پس سعی کنید مواد غذایی تازه مصرف کنید.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
اشتراک گذاری
بخوانیم  کفش هایی که برای شلوار جین طراحی شده اند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *