کاهش وزن به راحتی آب خوردن

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

کاهش وزن

با آب خوردن لاغر شوید

آب ۷۰% وزن بدن را تشکیل می‌دهند، فاقد کالری و چربی است و در کاهش وزن موثر است. اگر مشکل شما چربی اضافه است، آب یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای این مسئله است. آب ۷۰ درصد وزن بدن را تشکیل می‌دهد، فاقد کالری و چربی است و می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.همچنین از تجمع چربی در بدن جلوگیری می‌کند و دستگاه گوارش با حضور آب بهتر کار می‌کند و این تاثیر باعث کاهش وزن می‌شود. بهترین بخش در ارتباط نوشیدن آب و کاهش وزن مربوط به کسانی است که نمی‌توانند گرسنگی خود را کنترل کنند. تحقیقات نشان داده است که وقتی افراد آب کمی می‌نوشند نشانه‌های تشنگی را به غلط نشانه گرسنگی دریافت می‌کنند. و به همین دلیل شما بیشتر از معمول غذا می‌خورید. بهترین راه برای دوری از این اشتباه نوشیدن مقدار زیادی آب است. به این صورت شما احساس گرسنگی “غیر ضروری” را قطع می‌کنید.

کاهش وزن

مصرف کم غذا مساوی با رسوب چربی کمتر است و هر دو مساوی با کم کردن وزن هستند. آب با افزایش متابولیسم بدن باعث کالری سوزی می‌شود. آنزیم‌ها و پروتئین‌ها در محیط رقیق فعال‌تر می‌شود و این عوامل به کاهش وزن فرد کمک می‌کند. نوشیدن آب سرد به علت سوزاندن کالری بیشتر مفید‌تر است، نیم ساعت قبل از غذا نوشیدن آب به فرد احساس سیری می‌دهد و بهتر است قبل از هر وعده‌ غذایی ۱ لیوان آب نوشیده شود تا حجم معده اشغال شده و از حجم غذای مصرفی کاسته شود. بهتر است قبل از اینکه فرد احساس تشنگی کند آب نوشیده شود تا علاوه بر کاهش وزن شادابی پوست نیز حفظ شود.

بخوانیم  5 اشتباه رایج درباره مو و راه حل ترمیم آن

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *