اگر مشکل خواب دارید بخوانید

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

خواب راحت

احتمالا تا کنون روش های مختلفی را برای خوابیدن بهتر امتحان کرده اید ولی جواب نداده است. در دانشگاه پنسیلوانیا تحقیقاتی مبنی براین موضوع صورت گرفته است و توصیه هایی عمومی برای سلامت خواب ارائه شده است که در این مقاله از چی مده به معرفی آن ها می پردازیم.

دویدن

اگر دچار استرس و التهاب دائمی هستید یک دوی طولانی متر واقع می شود. یک بار امتحان کنید و ریلکس بودن پس از آن را تجربه کنید.

قدم زدن

اگر توان دویدن طولانی مدت را ندارید پس یک قدم زدن در عصر یا بعد از شام توصیه می شود. البته به اندازه دویدن ضربان قلب بالا نمی رود اما باع می شود خون در بدنتان راحتتر گردش کند و هضم غذا آسانتر گردد.

یوگا

البته نه یوگای بیکرام و مدل های سختتر. روشن کردن یک شمع با رایحه ای مطبوع و استفاده از تکنیک های نه چندان مشکل می تواند موثر واقع شود.

وزنه برداری

مطمئن باشید انجام ورزش های قدرتی کاملا مناسب است. این ورزش ها البته به شکل صحیح در هر سنی مناسب است. احتمالا دیده اید افرادی را که با سنین بالا اما با اندام مناسب و بدون عوارض پیری. انجام ورزش های قدرتی از جمله وزنه برداری یکی از عوامل تاثیر گذار در بهبود کیفیت خواب می باشد.

باغبانی

کار کردن با گل و گیاه صرفا سلامت روحی برای شما به ارمغان نمی آورد. بلکه باکتری های مفیدی نیز به بدن شما منتقل می کند. طبق این تحقیقات به شکل موثری برای خواب مفید می باشد.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
1+
اشتراک گذاری
بخوانیم  چگونه در تابستان از بر هم خوردن آرایشمان جلوگیری کنیم؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *