به عضلات صورت خود ورزش دهید

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

تمرینات عضلات صورت راهی مناسب برای فرم دهی و و جلوگیری از چروک صورت می باشد. انجام تمرینات صورت یا یوگای صورت راهی طبیعی برای جوانسازی صورت می باشد. این تمرینات هم چنین راهی مناسب رفع مشکلات عضلانی نیز می باشد که با تقویت عضلات مشکلات عضلانی صورت را برطرف می کند. حدود ۵۰ ماهیچه در صورت وجود دارد و تمرین دادن آن ها کمک مناسبی برای انعطاف و حتی فرمدهی چشم ها می باشد. انجام تمرینات صورت کمک زیادی به جذابتر شدن چهره شما می کند. در این مقاله “چی مده” تعدادی از این روش ها را به شما معرفی می کند.

تمرین شماره ۱

پیشانی خود را با انگشتان اشاره بالا بکشید:

Exercise Facial Muscles

با قرار دادن انگشتان به بالای ابروها و بالا بردن آن ها به آرامی می تواند به انعطاف هر چه بیشتر این موضع کمک کند. به هنگام بالا بردن ابروها چشم را پایین نگه دارید. این تمرین را تا ۱۰ بار تکرار کنید.

 

تمرین شماره ۲

پیشانی خود را با کف دستانتان بالا بکشید:

این تمرین ساده با استفاده نرمی کف دست شما جلوی چروک بالای ابرو را می گیرد. نرمی کف دستتان را بالای ابرو بگذارید و تا جاییکه پوستتان کش بیاید دستتان را بالا ببرید. ابروهایتان را بالا و پایین ببرید. این تمرین را به مدت ۱۰ بار و  و تا مدت ۳۰ ثانیه تکرار کنید.

تمرین شماره ۳

ابروها را بالا بکشید

با استفاده از دوانگشت و ابرو اندکی فشار به عضلات آن وارد کنید. به آرامی ابروهارا بالا برده و سریه پایین بیاورید. این عمل را تا ۱۰ بار انجام دهید. سه ست این حرکت را انجام دهید.

 

تمرین شماره ۴

پلک ها را بالا بکشید:

عضلات به آسانی کار می کنند و نیازی به تمرینات زیادی نیست. این تمرینات به منظور انطاف و رفع خستگی می باشد. نشسته و چشمهایتان را ببندید. با انگشتانتان ابروهایتنان را بالا ببرید. بعد از کشیدن تا ۱۰ ثانیه نگه دارید و تا ۱۰ بار انجام دهید.

تمرین شماره ۵

پلک هایتان را روی هم فشار دهید:

 

چشمتان همچون حالت عطسه جمع کنید تا عضلاتتان را کش دهید. این حرکت عضلات مختلفی را به تحرک وامیدارد. به همین دلیل اثر آن روی همه ی عضلات صورت موثر می باشد. لب ها را به هم فشرده نمایید. چشم ها رابه حالت عطسه به مدت یک ثانیه نگه دارید. تا ۱۰ بار انجام دهید. این حرکت را سه ست انجام دهید.

تمرین شماره ۶

این بار چهار طرف صورت را با انگشتانتان بکشید:

این حرکت باعث تقویت عضلات کناری صورت می گردد. دو انگشت اشاره را بالای پلک ها و دو انشت شست را پایین گونه قرار دهید. و همزمان هر چهار انگشت را حرکت دهید. حرکت دورانی باشد به گونه ای که حرف C را شکل دهید. چشم هایتان را ببندید و با چشمانتان را باز نگه دارید و این تمرین را تا ۲۵ بار انجام دارید.

 

ترجمه اختصاصی “چی مده” از سایت Wikihow

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *