شکم تخت و صاف در یک هفته

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

لاغری شکم و تخت شدن آن تا حدی قابل قبول در یک هفته، آن هم با هشت تغییر در عادات غذایی امکان پذیر است. در نظر داشته باشید که در این مقاله فیت کلاب، منظور از برآمدگی تورم شکم است که با انجام چند توصیه ساده رفع می گردد. یعنی شما باید باد شکم را برطرف سازید، نه این که لزوما چربی های آن را آب کنید. این معضل به دلیل سیستم گوارشی آهسته که زنان بالای چهل سال به آن دچار هستند، حاصل می شود.

با چی مده همراه باشید تا لاغری شکم در یک هفته را تجربه کنید.

رفع چربی های شکم

دو نوع فیبراضافه کنید

اگر یبوست باعث ناراحتی شکم شما شده است، باید صبحانه ای غنی از فیبر مصرف نمایید. این کار باعث به حرکت درآمدن سیستم گوارش در طول روز می شود، و دفع باد شکم را برطرف می کند. مصرف دو نوع فیبر شامل فیبر محلولی چون پسیلیوم، و فیبر نامحلول مانند سبوس، ایجاد احساس سبکی بیشتر در طول روز را به همراه می آورد، و لاغری سریع در یک هفته را رقم می زند.

سدیم را کم کنید

سدیم باعث می شود آب در بدن شما حفظ، و شکمتان برآمده و متورم شود. اغلب ما دو برابر میزان مورد نیاز بدنمان سدیم می خوریم. یعنی به جای این که ۱۵۰۰ میلی گرم، در طول روز چیزی حدود ۳۴۰۰ میلی گرم سدیم دریافت می کنیم. توصیه می شود از افزودن نمک به وعده های غذایی جلوگیری کرده، و هنگام خرید اقلام غذایی میزان سدیم آن را بررسی نمایید.

غذاهای غنی از پتاسیم اضافه کنید

موادی مانند موز و سیب زمینی به بدن شما در دفع آب اضافی کمک می کنند، و کاهش حجم شکم را سبب می شوند. مایع اضافی زیر پوست معمولا به این دلیل تجمع می یابد، که دو ماده معدنی اصلی برای کنترل حجم آب بدن یعنی سدیم و پتاسیم از حالت تعادل خارج شده اند. می توان تعادل سدیم و پتاسیم را از طریق افزایش دریافت پتاسیم تا ۴۷۰۰ میلی گرم در روز به وجود آورد. به این منظور روزانه ۴ تا ۵ لیوان آب میوه و سبزی از جمله محصولات غنی از پتاسیم مصرف کنید.

بخوانیم  چگونه یک آشپزخانه مدرن داشته باشیم ؟

منابع طبیعی و غنی پتاسیم شامل یک سیب زمینی متوسط پخته، یک موز متوسط، نصف لیوان آب گوجه، نصف لیوان اسفناج پخته و یک عدد پرتقال متوسط اعلام شده اند.

قند را حذف کنید

بدن ما توانایی هضم شیرین کننده های کم کالری را ندارد. در نتیجه باکتری های روده بزرگ این مواد را تخمیر کرده و اسهال را پدید می آورند.موادی را که روی برچسب آن ها سوربیتول، مانتیول، زایلیتول و لاکیتول نوشته شده را تا حد امکان خریداری نکنید.

مایعات بیشتری مصرف کنید

نوشیدن مایعات به شرط سالم بودن از دیگر راه های کاهش تورم در ناحیه شکم به حساب می آید. برای موفقیت در رفع باد معده، روزانه حداقل ۸ لیوان آب به علاوه غذاهای غنی از مایعات مثل میوه و سبزی موثر عنوان می شوند. می تواند کمک کننده باشد. بهترین مایعی که می توان مصرف کرد آب است، زیرا کالری، نمک، قند یا افزودنی در ساختار خود ندارد.

آب نبات و نوشابه نخورید

وقتی که هوا از هر طریقی وارد سیستم گوارشی شما شود، شما آن را به صورت گاز حس خواهید کرد. سریع غذا خوردن، نوشیدن مایعات با نی، مکیدن آب نبات و آدامس جویدن می توانند باعث ورود هوا به معده شوند. بهترین راه حل آرام غذا خوردن، عدم مصرف نوشیدنی های شیرین مانند نوشابه و مصرف نکردن آب نبات و آدامس اعلام می شوند.

ماست پروبیوتیک بخورید

عدم تعادل در میزان باکتری ها در روده ی افراد، سرعت عملکرد سیستم گوارش را آهسته تر کرده و تورم شکمی را موجب می شود. به احتمال زیاد ماست حاوی باکتری های زنده یا پروبیوتیک، قادر اند تا بهبود این وضعیت را منجر شوند. نتیجه ی یک مطالعه در مجله انجمن رژیم غذایی آمریکا، مشخص کرد که پروبیوتیک باکتری ها نفخ شکم را برطرف می سازد.

بخوانیم  12 ایده برای لاک ناخن مات

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
1+

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند:

  • avatar
اشتراک گذاری

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *