راز یک خواب شبانه ی عالی و راحت

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

 

خواب

قبل از هر چیز یادمان باشد که شرط داشتن یک خواب راحت و لذتبخش، فقط زود به رخت خواب رفتن نیست. تمام مسائلی که باعث خراب شدن و برهم خوردن آرامش خواب می شود را می بایست از خود دور کنیم. واضح ترین عامل برهم زننده خواب وسائل الکترونیکی اعم از موبایل و تبلت می باشد. احتمالا شما هم با آلارم موبایلتان از خواب بیدار می شود و نیاز دارید تا موبایلتان به شما نزدیک باشد. پس هر چقدر که برای شما مقدور است آن را از خودتان دور کنید.

دومین مسئله که همیشه مطرح می شود زمان ورود به رخت خواب است. اساسا زمان ورود به رخت خواب کاملا به اتفاقات روز کاری شما دارد و برای هر کس متفاوت می باشد. اما مشکل عمده ای که خیلی ها دارند نبود احساس خواب می باشد. یکی از ساده ترین راه کارها خواندن کتاب است. خواندن کتاب قبل از خواب با خسته کردن چشم و مغز به شما احساس خواب آلودگی را می دهد. دومین راه حل خوردن برخی غذاهای قلیایی است. ساده ترین راه کار نوشیدن شیر گرم قبل از خواب می باشد که احساس تسکین را می دهد. البته زیاده روی در نوشیدن مایعات باعث تکرر در ادرار در نیمه شب می شود.

مسئله بعدی طبع و ویژگی های منحصر به فرد هر کسی می باشد. برخی از طبع ها توان پشت سر هم خوابیدن را ندارند. پس نگران نباشید که اگر زودتر از خواب بلند می شوید و خوابی ۶ یا ۸ ساعته ندارید.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
1+

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند:

بخوانیم  5 چیزی که مردم از ظاهر شما به خاطر می سپارند
  • avatar
اشتراک گذاری

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *