با این حرکات ساده از افتادگی شانه هایتان جلوگیری کنید

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

درمان افتادگی شانه

امروزه به دلیل حجم کاری زیاد و کمبود وقت برای ورزش، اکثر ما از تناسب اندام و یا بهتر است بگوییم از قد و قامتی صاف برخوردار نیستیم آن هم به دلیل نشستن طولانی مدت پشت میز و بی‌تحرکی است. در این مقاله از چی مده حرکاتی می‌بینید که به حل مشکل شما کمک خواهند کرد.

گاهی اوقات به دلیل فعالیت زیاد و البته نادرست دچار انحنا در کمر می‌شویم که این تاثیر منفی بر ذهن و به دنبال آن در اعتماد به نفس ما تاثیر خواهد گذاشت. اگر به موقع به فکر چاره باشیم و حرکاتی درست و مناسب انجام دهیم می‌توانیم از ابتلا به گوژ پشتی جلوگیری کنیم.

۱-    رو به شکم خوابیده دست‌ها را به پشت کمر قفل کنید و سپس سر و سینه را از زمین بلند کنید و چند ثانیه در این حالت بمانید.

۲-    بایستید و دست‌ها را در پشت بدن به یکدیگر قلاب کنید و آرنج‌ها را به پایین و عقب فشار دهید.

۳-    شنای سینه برای داشتن سر شانه و سینه‌ای صاف بسیار موثر است.

۴-    آویزان شدن از بارفیکس به رفع مشکل گوژ پشتی کمک بسیار می‌کند.

۵-    رو به شکم خوابیده یک دست خود را بالای سر و دست دیگر را به پهلو بگذارید عمل بالا آوردن سر و سینه را انجام دهید و سپس دست‌ها را جا به جا کنید.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
1+

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند:

  • avatar
اشتراک گذاری
بخوانیم  مدل کفش هایی که دمده نمی شوند!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *