تنفس چتری؛ یک راه کار عالی برای کاهش استرس

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

تنفس چتری

کارهای روزانه تان عقب افتاده؟ از برنامه ریزی هایتان عقب افتاده اید؟ کودکتان سرما خورده؟ نوبت دندان پزشکیتان دیر شده است؟ و خیلی از مسائل دیگر شما را دچار استرس کرده اند. اما با یک تکنیک ساده ی تنفسی می توانید استرستان را کم کنید. پس با چی مده همراه باشید تا با تمرین ساده اما شگفت انگیز تنفس چتری آشنا شوید.

تنفس صحیح با افزایش سطح اکسیژن به سلولهایتان باعث طراوتی خاص در بدنتان خواهد شد. تمام این تکنیک چند ثانیه وقت شما را بیشتر نمی گیرد.  تکنیک تنفس چتری!

تکنیک تنفس چتری

تصور کنید بدنتان هم چون یک چتر باز شده است. پاهایتان به فرم پایه ی چتر و سرتان هم چون نوک چتر باشد. به هنگام کشیدن هوا به درون بگذارید تا به تمام بدنتان برسد و سینه هایتان را باز بگذارید. و به هنگام باز دم بدنتان را جمع کرده و هم چون چتر بسته شوید. با ترتیب یکسان و منظم این کار را انجام دهید. به هنگام دم دست ها باز و به هنگام بازدم دست ها جمع شود. با ۱۰ دقیقه انجام چنین تمرینی در روز، خواهید دید که چگونه استرس و نگرانیتان به شکل چشم گیری کاهش یافته و آرامش وجودتان را فرا میگیرد.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
2+

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند:

  • avatar
اشتراک گذاری
بخوانیم  استایل های خیابانی شیک برای پاییز امسال

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *