تناسب اندام به راحتی آب خوردن!

آیا میدانستید نوشیدن آب با افزایش متابولیسم موجب احساس سیری و در نهایت تناسب اندام خواهد شد؟

 

نوشیدن آب

آب معدنی مناسب را جایگزین نوشیدنی های پر از کالری کنید و یک لیوان آب قبل از وعده های غذای اصلی بنوشید تا احساس گرسنگی در شما کمتر شود.
در هنگام ورزش اگر آب کمی خنک بنوشید، بدن برای همدما شدن آب با دمای بدن مقدار بیشتری کالری خواهد سوزاند.
جالب است بدانید آب انرژی شما را افزایش می دهد. هرگاه در زمان ورزش احساس خستگی کردید، مقداری آب بنوشید؛ با این کار قلب شما خون را کارآمدتر پمپاژ می کند و آب می تواند برای انتقال اکسیژن و مواد غذایی دیگر به سلول های شما اثربخش باشد.
نوشیدن آب در هنگام فعالیت فیزیکی، از گرفتگی عضلات جلوگیری کرده و مفاصل را به نوعی روغن کاری می کند. وقتی بدن به مقدار کافی آب دریافت کرده باشد، ورزش طولانی تر و قوی تر خواهد بود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *