تناسب اندام بدون باشگاه و ورزش تنها با تغییر سبک زندگی

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

تناسب اندام

اگر به اندازه کافی وقت و انرژی و علاقه برای ورزش دارید، مشکلی برای تناسب اندام نخواهید داشت. تنها می بایست تغذیه دقیقی داشته باشید. اما اگر علاقه یا شرایط لازم برای باشگاه رفتن و انجام ورزش های سخت و زیاد ندارید. در حالت بدتر هم علاقه به ورزش ندارید و هم تغذیه و عادات غذایی نامناسب و اشتباه دارید. مثل خوردن شکلات و غذاهای پر کالری آن هم در شب. پس راه حل چیست؟! در این مقاله از چی مده به بیان این راه حل ها خواهیم پرداخت.

تمرینات ساده ولی روزانه و منظم

اگر از رفتن به سالن های ورزشی متنفرید پس نروید و به جای آن به انجام تمریناتی ساده در منزل بپردازید. به عنوان مثال: تمرین صبحگاهی سبک شامل ۲۰ عدد بشین و پاشو + ۲۰ عدد دراز نشست + ۱۰ عدد شنا می تواند تغییرات ملموسی برای شما به ارمغان آورد. همین تمرینات را کمی سبکتر قبل از شام نیز انجام دهید.

پله و پیاده روی

اگر بین پله و پله برقی حق انتخاب داشتید پله را انتخاب کنید. البته اگر مشکل جسمانی خاصی ندارید. همینطور بین پیاده روی کوتاه و تنبلی کردن و با اتوبوس رفتن پیاده روی را انتخاب کنید. با همین کارهای ساده، کالری های اضافی بدنتان را بسوزانید.

استفاده از میزهای ایستاده و نشستن صحیح

تنها کار کردن چند ساعت به شکل سرپا به عنوان مثال پشت لپ تاپ می تواند کمک خوبی باشد. اما احتمالا خرید میزهای ایستاده را احمقانه می دانید!! پس به جای این کار لپتاپتان را روی کابینت گذاشته و سرپا با آن کار کنید.

بخوانیم  8 اشتباه رایج در آرایش صورت به همراه راه حلشان

پیدا کردن یک کلاس ورزشی سرگرم کننده به جای کلاس تمرینی جدی

بسیاری دلیل بی علاقگیشان نسبت به ورزش را سرد و جدی بودن این کلاس ها می دانند. از طرفی حس رقابت گونه هم برای برخی انسان های آرامش طلب جالب نیست و خیلی زود آن ها را خسته می کند. پس به جای یک تمرین سخت و جدی به کلاس هاس رقص و زومبا یا یوگا بروید. موزیکال بودن و فضای دلپذیر این کلاس ها برای شما مناسب است. اگر اصرار به ورزش دارید ورزش های گروهی به مراتب برای شما بهتر است. فضای ورزش های گروهی با نشاط تر از ورزش های انفرادی می باشد.

داشتن استایل مناسب

داشتن استایل مناسب صرفا به معنای شکم شش تیکه نیست. کتف های نیفتاده و تخت و نداشتن قوز گردن و کمر پارامترهای مهمتری هستند. انجام تمریناتی برای پر کردن گودی کمر بسیار حیاتی و مهم می باشد که جلوی دیسک کمر را می گیرد. انجام تمریناتی برای جلوگیر از آرتروز زانو هم به همان اندازه مهم است.

تغذیه مناسب

تمام مباحث قبلی بدون رعایت تغذیه مناسب پوچ و بی معنا می باشد. حذف کامل قند و شکر قدم اول می باشد. نخوردن غذاهای چرب و پر کالری در شب قدم بعدی و کلیدی می باشد. ننوشیدن چای پس از غذا از بدترین عادات ایرانی هاست که می بایست کنترل شود. مصرف میوه در زمان مناسب هم می تواند در تامین منابع لازم بدن شما و نیز تنظیم متابولیسم بدنتان نقش موثری داشته باشد. میوه در صبح آن هم متنوع بایستی مصرف گردد. مصرف سبزیجات متنوع از مهمترین عاداتی است که خیلی ها رعایت نمی کنند. وعده ی شام حتی الامکان با سبزیجات زیاد همراه باشد و کالری زیادی را وارد بدن نکنید.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
1+

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند:

بخوانیم  3 اشتباه رایج در آویزان کردن تابلو و کارهای هنری به دیوار
  • avatar
اشتراک گذاری

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *