بهترین نوشیدنی ها قبل، حین و بعد ازتمرین

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

نوشیدنی حین تمرین

نوشیدن مایعات مناسب در تایم ورزش و تمرین (چه قبل و بعد از آن و چه حین آن) از نکاتیه که دونستن و رعایتش واسه همه ورزشکارها مهمه. همه ی ما در تایم تمرینمون از انواع مختلف مایعات استفاده می کنیم. اما آیا انتخابمون به عنوان نوشیدنی مناسب درسته؟! چه نوشیدنی هایی باید بخوریم و چیا نباید بخوریم؟! همراه با چی مده این موضوع رو بررسی می کنیم.

قبل از تمرین :

یه فنجون قهوه یا چای سبز یا یه لیوان آب پرتقال طبیعی(تاکید میشه که طبیعی یا خود میوه میل بشه و فقط این میوه نه هیچ آبمیوه ی دیگه ای) و یا یه لیوان محلول جوشان ویتامین ث میل کنید.

نوشیدنی حین تمرین

حین تمرین :

از بهترین گزینه ها برای نوشیدن در حین تمرین میشه به آب پرتقال طبیعی یا جوشان ویتامین ث ،یا مولتی ویتامین،یا محلول آب نمک وکمی شکر یا آب خالص برای هیدراته شدن بدن نام برد.
نوشیدنی حین تمرین

 بعد تمرین :

نوشیدن یه لیوان شیر کم چرب مخلوط با پودر کاکائو ،یا چای سبز یا آبمیوه های طبیعی بعنوان کربوهیدراتهای زودجذب می تونن انتخابای مناسبی برای ریکاوری بعد از تمرین باشند.

نوشیدنی حین تمرین

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
اشتراک گذاری
بخوانیم  ورزش هایی که این روزها در اکثر باشگاه ها می بینید!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *